Pappa<3

För ungefär 2 veckor sen träffade jag min pappa i bussen på väg till skolan:O Det var helt oväntat. Å för er som inte vet det här - Jag och min pappa har inte träffat varandra på 8,5 månader snart för att han inte ville se mej mer av någon anledning. Men då jag skulle gå av bussen och då sa han ba -EMELIE! vänta, så jag väntade åsså ba Jag har saknat dej jätte mkt jag vill att vi ska träffas och börja om på nytt. Jag blev så jävla fucking glad att jag gav han en STOOOR kram <3 sen gick jag snabbt in till värmen i skolan och upptäkte att jag skakade som faan . Sanna ba -Shiiet varför skakar du så jävla mkt så jag ba inte faaan vet vell jag :O Jag var helt chokkat alltså. Jag har saknat dej så förbannat mkt Pappa det går inte att beskriva med ord hur mkt ♥ Jag hoppas att vi träffas snart igen.

Ha det bra alla ! / Emmeeliiiie <3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!