Vinter <3

Äntligen lite snö på marken . jag har längtat så länge på att det ska bli vinter nu så att gladare än vad jag är idag, går det inte att bli :D Det enda som är tragiskt med vintern är att det är så förbannat kallt :( Jaja man överlever ju om man har tur :) Det enda jag egentligen "längtar" till är att få åka snowboard igen <3 I´M FUCKING LOVE IT! Det här är typ jag i kåbdalis  
       


Eller sja jag är ju faktiskt tjej,  men annars var det helt rätt eller ?? :D Fasst det som stör mig nu är att jag inte hittar mina skor, och jag blir ju tokig om jag inte hittar dem snart : ( Vill ju fara och åka :P
Till vintern har jag lovat mig själv och alla andra att jag lovar att hyra en stuga i kåbban och inte vilken stuga som helsst utan det är faktiskt bergsstugan . Den jätte stora stugan vid backen :P Haha det där blev lite kompliserat xD jaja så här ser i alla 
fall stugan ut .




                

           

                       
     

    Så där ser det ut =) fast jag lär vell festa till det lite haha xD det kommer inte bli billigt :O det kostar  4400 för en helg :D Men men jag ska ha den :P Nu årkar jag inte skriva mer om det här men men . .

HA DET BRAAA!     pösspöss <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!