Shiieeet kuul xD

I Onsdags väkte mammsi mej klockan 05.56 PUHH! Det var jobbigt. Jag gick ner i min vackra pyamas och käkade frulle :P Det var faktiskt gott fast jag bara åt lite flingor och juice :P Efter det sprang jag upp igen och klädde på mej några skabbiga mjukis kläder =) efter en kvart somnade jag på soffan framför tv:n :O Mamma väkte mej kvart i sju och då var det dags att skynda sej kan jag ju ta och tala om ;> Jag satte upp håret i en stor "bulle" på huvvet och satte upp luggen i en babylugg :P sen spranng jag ut i bilen till mamma och for å hämtade Alexandra xD Väl i Älvsbyn var klockan halv åtta så mamma han fara och hämta ut pengar till mej :P sen satt jag och alle och väntade på bussen i en halv timma ;> Jag hade ju kollat på internet om en buss till Boden som skulle gå tio över åtta ;> sen då kom det bara en luleå buss så vi tog den ist ;> Väl i Luleå tog vi en direktbuss till Boden och där badade vi i nån timma ;> Så åt vi på smörgås baren och då åt jag bakad potatis med kyckling och sallad till =) Mummms! Sen klockan 4 på dagen åkte vi in till luleå igen =) När vi var framme i lule rökte vi ett tag sen gick vi till johanna och Rebecka ;> På kvällen var vi med Basse, Pors, Rebecka, Hedman, nån till, Jag, Johanna och Alle :P Sen i dag vaknade jag jojje och alle typ 11 och då var therse här :) Vid 12 fixade vi till oss för en hel dag på stan (: Jag köpte ett halsband med ett E på, ett diadem och två stora silver örhängen från glitter xD Sen köpte jag en virkad svart mössa från BikBok :) Det blidde skor också ;> svarta stövlar med en rosett längst ner =) Och på Cubus köpte jag en svart/lila sjal :P På H&M köpte jag svarta benvärmare =) Sen kommer jag inte i håg nå mer det blidde messt bara lite smått och gott :P Jusste vi åt thai mat också på baan thai Eller vad det då hette :> hahaha !  Alexandra gjorde hål i naveln ocg det blev shieet fint :P Men tyvärr så var jag tvungen att ta bort min :´( Sen på kvällen for vi till Johanna och satt på datorn och satte på nå dans musik så stod vi på golvet och dansade till t.ex. Shake that ass for me - nate dog ft. eminem :P hahaha (: Sen klockan 8 gick jag therese och alle till bussen för nu var det dags att fara hem :P jaja väl i bussen pratade vi om en massa lejda saker t.ex. om vilken sexställning som är bäst  xD HAhaha ! När vi var framme i Älvsbyn sprang vi in på OK och kissade :P När vi kom ut stod alles pappa och väntade på oss så vi satte våra grejer i bilen och åkte hem =) Det var faktiskt grymt skööööönt xD 
Bara så ni vet så har jag glömt att ta med massa saker för om jag tog med precis allt så skulle jag behöva sitta i nån timma säkert och det pallar jag inte tyvärr :P Men men Ha det braaaaa <3 ! <3 ! 

Torrpössssssss [vVv]
 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!