U2-Mässa :)

I dag väckte Tiger Mej (min katt) kring typ halv 8 på morgonen :( Direkt satte jag mej upp och började skriva ett sms till Alexandra som liknade något sånt hära --- GRATTIS! älskling <3<3<3 . Hahaha. Efter en timma klarvaken i sängen bestämde jag mej för att gå och duscha Ååååh! Så jävla sköönt med en varm och lång dusch. När jag var klar i duschen och hade ätit frukost och det så gick jag ner till Elle P (elin) :P och var där i typ en timma innan bussen skulle fara :) När jag och elin äntligen var i älvsbyn så träffade vi Nina. På vägen upp till församlingsgården kommer Therese springandes bakom mej och jag blev så glad att jag skreek av GLÄÄÄÄÄÄDJE!! Vi stod och kramades nästan hur länge som hellst . Har SAKNAT  dej babeee <3<3 . Jaja när jag ,Elin och Nina var framme på församlingsgården så fikade vi, efter det så spelade vi lite brånnboll (: Det var roligt men förjävligt kallt :S när vi spelat klart så hade vi nå jävla körsång och det sööög verkligen hästballe :) nåja när vi var klar med det så åt vi TACO, Det var gott. Senare typ kring 8 eller nått på kvällen så var det en u2-mässa i kyrkan det söög det också, fasst dom spelade bra musik, så drack jag vin också =) haha! u2-mässan slutade typ halv 10 -10. Efter mässan var vi i källaren på församlingsgården och spelade biljard och air-hockey :P haha var grymt kuul =) Sen pallade jag inte vara kvar nå mer så då for jag till Therese och sov där :) ÄLSKAR DEEEEEJ <3 . På morgonen vaknade vi typ vid 10 och då satt vi typ på datorn ;> typ vid 12 stack jag ut på byn och fixade cigg :) mumms ! efter det år jag och tess makaroner och korv det var också gott =) tess for till daniel med halv 2 bussen och då kom alle från vidsel och var med mej ;> vi typ gick runt på byn sen for alexandra till tandläkaren och jag satt där och sms:ade med jonas xD hahaha !! När hon var klar så for vi och år på OKEY :) mumma! vi flörtade till åss toblerone också :> haha nåja sen åkte vi då hem med kvart över 4 bussen XD .

Ha det bra !! PÖÖSSS HEEJ !! <3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!