Älskar dig allderles för mycket swt <3

Jag kan inte sluta tänka på vilket underbart liv jag lever med dig vid min sida. Du förvandlar mörka minnen till en ljus framtid som jag inte kan vänta på att få uppleva med dig. Du tog mitt hjärta med storm, ingen annan har någonsin betytt så här otroligt mycket för mig. Du får mig alltid att le och känna mig vacker , jag förstår inte hur jag kunnat leva utan dig så länge. Jag hade antagligen inget liv innan du räddade mig från all skit som finns på denna jord. Det enda jag vill här i livet är att få leva med dig tills döden skiljer oss åt. <3

jONATHAN FORSBERG + EMELI E LUNDGREN = FÖRALLTID  !!<3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!