Fortsättningen på min semester :P

Indian stället som vi skulle till var inget "indian" ställe utan det var High Chapparall!! :D det var då i alf grymt roligt. Vi var där från klockan 11 till klockan halv 7 eller något liknande och man blev alldrig less. Det är faktiskt ett ställe där jag skulle kunna fara till många gånger. Efter vi varit där åkte vi vidare mot Halmstad. Vi stannade efter en skogsväg och fick besök av två älgkalvar och deras mamma som stod och betade en lång stund framför husbilen. ( Tuvär så har jag inga bilder på jusst det). Väl i Halmstad dagen därpå for vi och badade :P Det var ett grymt bra bad förutom att det var förjävligt mkt clor som gjorde att jag började hosta och att det tårades och sved i ögonen på en :( annars var allt bara bra =) På kvällen for vi till farmor :) Himla kul att träffa henne efter några år =) Nästa stopp blev Borås där jag. Gabb och Saga for och badade . Pappa for till knalleland :P Nån dag senare var for vi till Uppsala där vi matade fåglar, shoppade och gick i den botaniska trädgården. Sen fo vi till  Stockholm och hälsade på Daniela och Jimmy =) Deras lägenhet var jätte mysig och inredningen var nästan som jag vill ha det i min lägga. Svart, silver och turkos :P
På lördagen for vi till Kolmården och spenderade hela dagen där :P Vi började med att gå runt i "Parken" där alla djur finns =) Sedan såg vi på delfin showen innan vi hämtade husbilen och körde på safari :D kul var det då =) På söndagen började färden norrut och våran första stopp blev Tibro gymnasiet =) hehe vi campade där utanför (: På måndagen for vi och badade i Örnsköldsvik på Paradis badet <3<3 himla roligt bad måste jag säga :P Tisdag den 4/8-09 var vi hemma i kära Vidsel :P hehe . . Här är då några bilder från semestern . TITTA OCH NJUT ! hehe<3

Tåget.




High Chapparall.














Uppsala / Botaniska trädgården.














Kolmården.




















Delfin show.




Safarin.

( Man kör in med egen bil i djurens "burar", Alltså in på deras revir .)














Ha det bra ! / Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!