Pite helgen (:

I helgen följde jag med älsklingens till hanns husvagn på Norrstrand i piteå :) Helgen blev inte så lyckad som jag hoppades på .. :( För det första så var fjortis sanna där, hon låg och höll om jonte så fort hon fick chansen :( För det andra så sprack naveln så jag gick runt med ett snyggt jävla plåster på magen :( NIIICE! Och för det tredje så fanns det inte så mkt att göra :) Det enda som var kul var att bada med min pojk och ligga och snaska framför tv:n <3 På fredsgen ( då vi kom dit ) for vi och såg på bio. MYS MYS! Vi såg Harry Potter halvblods prinsen . =) Inte så bra ändå (:  Men men ha det bra !!

/ Emelie ♥


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


alexandra

är inte sanna typ tsm med hajna dennis ? ;O

2009-08-16 | 02:17:01




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!