Skolstart.

I måndags påbörjade jag sista året i grundskolan (: Dagen bestod mest av information och välkomnande till moskoselarna :) Det började 4 st i min klass, Silje, Lisa, Jonas och Max . I går ( Tisdag ) började vi med att ha äventyrspedagogik i skogen :S Inte speciellt roligt men, jag och Sanna klarade allt även om vi chansade på en symbol :) Efter lunchen som bestod av köttbiffar med potatis, brunsås och sylt åt vi tårta för att välkomna alla moskoselare. Mådde lite illa efter :( Tycker inte ens om tårta men jag offrade mig för dem =) I dag ( Onsdag ) hade vi filuftsdag ^^, eller uttagning till KM ( Komunmästerskapet ) . Min grupp började med att springa 60 m, Jag sprang på 09:28. :) Gode nöjd.  Efter det så kastade vi kula där jag kastade 6: 82 m :O Hehe trodde jag kunde kasta längre men, men. Då det var avklarat hoppade vi längdhopp ^^ gick inte så bra som jag hoppats på . 3:50 . 3:90 m :(  Efter lite vila var det dags för höjhopp :D Vi delade upp oss killar & tjejer . I tjejernas var det jag, Anna, Anna, Karin, Ida och Evelina =) vi började hoppa på 0,90 m och då det var 1,10 var det bara jag och evelina kvar:O
Vi klarade 1,15-1,20 men på 1,25 rev evve ut sig :( Då hoppade jag 1,25-1,30-1,35 och på 1,40 rev jag ut mig för att jag var så förbaskat klantig! tog med foten i ena hållaren hela tiden :( aja. Efter det besvikna resultatet gick vi upp på Skogsmon och sprang 200 m innan vi gick på lunchen :D Jag åt inget utan jag och Anna gick ner på Bilisten :D Då vi kom tillbaks for hon till tandis medans jag satt och pratade med Jennifer och Gabriela =) Då det ringde in bar det iväg till sporthallen för att byta till jogging skor innan vi sprang skoljoggen :D jag och Alexandra gick hela vägen men kom ändå långt ifrån sist =) blev massa snack från allt mellan himmel och jord, tex tebjudningar med kladdkaka och sprutljus :D Hahaha xD Då vi kom i mål packade jag in lita saker i skåpen innan jag körde hem :D

Ha det bäst ! 
/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!