Stressad dag .

I dag vaknade jag kring kvart över sju :( Har inte sovit ut på hela helgen också upp tidigt igen .
Dagen började med att jag sökte ett busskort som jag tappade bort i början av sommarn :O Sedan han jag ta en halv limpmacka innan jag var tvungen att fara till skolan.. På skolan började vi med att ha so, inte det roligaste men men. Våran andra lektion blev Idh och där hade vi friidrott :) Tycker faktiskt om det när man inte behöver springa så mkt, men typ höjdhopp, längdhopp aa mm.  Då lektionen var slut fick vi 5 minuter innan no:n där vi började prata om kol och en massa kodord typ :O fattade inte hälften av vad han sa men annars var det chill^^,
Till lunch blev det köttbullar och mackisar :/ funkade men inte det godaste. Då jag legat och slappat gode taget i korridoren började svenskan där vi gick igenom adjektiv och verb :D , Sedan blidde det hål och då for jag hem och hämtade pengar och ett äpple :) Sista lektionen blev spanska där vi repiterade och fick en meningsuppgift. direkt efter vi slutat gömde jag moppen bakom Efs innan jag gick till bussen där jag fick åka gratis:D tack Benny!! :D
Väl i Älvsbyn träffade jag älsklingen på buss stationen =) Vi gick till gårdings hämtade pengar, gick till storgatan och åt innan vi for på Klippet där sötgubben min klippte sig <3 Tiden på klippet gick långsamt! Då man själv är där går det fort men om det är någon annan går det väldigt långsamt. =) Då han var klar kom svärmor och hämtade oss ^^, Resan hem gick bra och nu slappar jag bara vid datorn :D




Älskar dej sötbarn <3<3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johannaa (:

Tack Sweetie ;) Vilken gullig bild på dig och Jonte förresten :D

2009-08-31 | 21:08:12
http://johannaaalundberg.blogg.se/
Johannaa (:

Vad bra att du inte är arg på mig i allafall! :) jo man kan ju som tycka det men man kan ju som inte skylla på han eftersom att det var någon som tog det :/...

2009-09-01 | 23:59:27
http://johannaaalundberg.blogg.se/
Isabel

Så söta ni är tillsammans!:)

2009-09-08 | 11:41:44
http://omisabel.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!