Boden på Alla <3 dag .

Idag var jag i Boden med mamma, Magnus, Johan, Isabell, elin, jonte, alle och emil då förståss :D Vi var framme kring halv 12 eller nått :] Vi började med att sitta i bubbelpolen tillsammans allihop för att få lite värme =D OJJ! Det där lät ju helt fel :O
Efter ett tag for jag och Alle till den vanliga familjepoolen eller vad den då heter . Det var jätte kallt till en början men efter ett tag vänjde man sig vid kylan. vi badade tills ett sen gick vi upp för att fika något =) Efter fikat gick vi tjejer och duschade och sånt =) det var SVIIIIN mkt folk i duscharna ):
Då alla var klara for jag, mamma, alle och Isabell på åhlens och kollade på rullgardiner som mamma skulle ha :S haha :D
Vi gick på stan ett tag innan vi satte oss i bilen för att fara till Tobbe och Eva :P
Då vi hade varit där och druckit kaffe for vi och åt på chilichili :) (Det är en resturang i Boden bredvid järnvägen typ) :D
jag åt kebab :P MUMS!
Sen bar det av hemmåt och jag somnade gode fort =) FÖRLÅT alexandra för att jag var så osocial ! :D hehe .
Väl hemma tog jag tempen som visade 38,7:( Sen jag kom hem har jag käkat fisherman halstabletter så att jag är helt öm i halsen :(
Men,men hoppas ni mår bra !

Puss å Kram / Eeemmeeliiieee <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!