Jävla skiit !

I dag kom mamma och hämtade mej på skolan för jag mådde så jävla illa :( Jag Mådde typ helt bra på morgonen och allt men då på syslöjden vred det om i magen och jag började må lite smått illa, jag tänkte vell bara " Ajja it är det nå det går vell över senare...."  Men inte fan gjorde de det. Jag sa till dom andra i mitt bandy lag att jag inte kunde spela för att jag inte mådde nå bra men jag var tvungen att spela i alf, men jag sa då bara att i sånna fall tänker jag då inte göra något . Så vi förlorade med något, hehe kommer inte ens ihåg men men . Jag hoppas då att det inte blir värre :] Och idag var alla tvungna att komma på konfa-mötet men jag var ju sjuk så vi får se om det ens blir nån konfirmation för min del.
Hoppas ni har det bra !

/ Eemmeeliiiiieee ♥ 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

hahahah xD gjorde hon, visst svider det i hjärtat när dom typ kastar ens cigg ;O :(

2009-02-06 | 15:25:33




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!