Mys med tiger :]

Idag har jag bara legat och myst med Tiger :] Han kan ju vara hur GOO som helst om han bara vill :D hehe .
Jag vaknade typ kring 10 då emil kom och väckte mig :( När magnus kom och hämtade min kära lilla iriterande lillebror kom tiger i stället :[ Jag försökte att somna om men det gick inte då jag hade en kurrande kattskalle bredvid mig :) haha.
Jag och tiger låg och mysde med varandra till halv 12 eller nå. Jag gick ner käkade frulle, läste tidningen sen gick jag upp igen =) Satte mig vid datorn och kollade lite på pix men jag han inte vara själv länge där heller :( För då kom min kära lilla iriterande katt ist :[Aja någon gång måste jag ju vara med han också så jag tog upp han i knät och klappade han . Sja han ligger då här fortfarande och det lär vell bli ett tag till =) haha Ha det bra ! / Eeemmeeliiiiee <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!