En dag med pappa :]

I dag hämtade pappa mej kring 11 på morgonen . Vi åkte hem till han för att saga skulle byta om till slalom kläder, sen bar det iväg till kanis =) vi åkte gode länge fast backen SÖÖÖÖG !! när vi var klara for vi hem och spelade little big planet =) hehe gode roligt faktiskt :P Då klockan var kring 20 i 5 åt jag och saga en mikro pizza :] Efter det for vi till stallet för saga hade lektion klockan 5 ;> jag satt och kollade på =) ( Hon var ju braa ) :} Klockan 6 hade jag en ridlektion så då red jag =) grymt länge sedan jag red med det var lika härligt för det . Efter ridningen följde jag med Rebecka hem . När vi kom hem till rebecka gick jag och duschade sen drack vi oboy och såg på Zorro den var ju ganska bra ;> på kvällen satte vi oss och såg på american pie beta house :P


Ha det braaa ! PössPöss / Eemeliiiee <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


terese

bara du mår bra älskling, och finns alltid här om du vill prata <3





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!