Har inget att skriva om . .

Jag vet inte vad jag ska skriva om längre, det känns helt tomt i skallen . Vad kan det bero på ? Ja som ni sett så har jag inte skrivit något "intressant" på VÄLDIGT länge nu. . Sja jag kan ju föresten skriva lite om idag .
I dag vaknade jag kring tio och då gick jag ner och satte mej framför tv:n i typ en timma . efter det gick jag upp och tog på mig myskläder . Efter ett tag frågade mamma om jag ville följa ut ett tag för det var ju faktiskt himla bra väder =) vi var nere i skidbacken och åkte bobb efter Simba alltså jag och emil då .. :D efter det har jag bara suttit inne och dryygat framför datorn . :( Sucki sucki . . .

Aja Ha det bra pösspöss / eemmeeliiiieee <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


terese

sucki sucki, så gullit det "lät" ;);) pusspuss på snyggröven <33

aliceee ;D

ååååh, jag vill också åka bobb :D:D

2009-01-13 | 18:25:21




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!