Kåbdalis i helgen <3

Jag har kommit på att kåbdalis är det bästa stället att fara på om man vill få något annat att tänka på ist för skola eller liknande :D Jag, Bagger, Sanna, Emil, Alexandra, Dennis och kanske jonte ska fara till kobban hela helgen och bara slappa i backen bygga hopp och ha roligt =) --- ALEXANDRA! do you remember the forest ? Hahaha . Jag har i alf haft ont i ryggen väldigt länge som ni kanske vet, så jag har inte kunnat åka något fasst i söndags åkte jag mitt premiär åk för år -09 . TACK och lov för att jag kan åka igen !!<3 Jag tog det bara lugnt men det var roligt i alf . =) Så till helgen ska jag börja med lite hopp och rail också (L) Jaja nu har jag inget mer att berätta om Kobban =)

Therese Carlsson
Jag saknar dig JÄTTE mkt ! Vi måste fan vara med varandra snart <3 Älskar dej sweeety <3




Ha det braaa ! PössPöss / Eeemeeliiieee <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


terese

saknar dej som fan ocksåå! love you <33





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!