Kronogård :]

I helgen var jag i Kronogård med Alexandra haha GRYYMT KUUL ! xD På Fredagen tog vi ledigt från 11 och åkte upp med jokkmoks bussen till Kåbdalis :] Vi åkte hela dagen, Backen stängde ju klockan 4 så vi väntade tills kvällsåket skulle börja :) Kring kvart i 5 gick vi till affären och köpte Toffiffie <3 MUMMA ! Vi gick tillbaka och snaskade gode taget innan det hände ag också :D något roligt :P Typ en halvtimma efter allt drygande bestämmde Alexandra sig för att "testa" om ett glas gick sönder från andra våningen om man "kastade" det :) haha nä jag skojjade bara men hon råkade tappa ett glas så det gick sönder och det blev heeelt tyst . . . eller kanske för att det bara var vi där ( tack och lov :D ) Men men det kom då en tjej och sopade ihop allt glas :P Kring 6 åt vi middag SMARRIGT! :P Efter det tog vi på oss kläder och gick ut och åkte i ca en timma innan alles familj kom och hämtade oss :P Väl i Kronogård packade vi upp lite saker och sen gick jag och alle & duschade =) Vi bastade ett  tag också :D När vi klädde på oss upptäckte vi att det var en massa jävla äckliga MYROR i duschen ! :OVi skyndade oss att klä på oss och efter det gick vi upp till husvagnet och käkade en apelsin var :) Kring 11 fick vi låna datorn av felicia så vi satt och spelade the sims till halv 1 typ sen somnade jag och då får ni då fråga alle vad hon höll på med :D haha ! På lördagen tog vi sovmorgon till 10 sen åt vi frulle och stack till kåbdalis =) Där träffade vi bagger, sanna, dennis och vitali =) vi åkte hela dagen sen for vi till K-gård igen =) vi åt fläskfile till middag <3 Sen på kvällen spelade vi the sims igen :] haha grymt kul ju =) kring 00.00 började jag se en film som heter ... ..... ÄH! Jag kommer inte ihåg =) men den var i alla fall bra :P På söndagen packade vi ihop och började rulla hemmåt , men halvägs ifrån kobban kom vi på att vi skulle dit ist :P så dom släppte av oss där =) Vi träffade emil, jesper, jonte, bagger och vitali :P vi åkte till 4 sen for vi hem =) Det enda jag kommer i håg från hemmresan var att jag somnade mot älsklingens axel ♥
hemma åt jag en stripstallrik <3 GOTTT!




Ha det braa ! PössPöss / Eeemmmeeeliiiiee <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


terese

njää det kan jag inte påstå.. ska ner till 42 kg i alla fall :) vi måste verkligen vara med varann nån dag! <3



Puss puss <3





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!