NYÅR ! <3<3

Jag vaknade vid 11 på morgonen då magnus kom och sa att det var strömavbrott och att vi inte hade nå varm vatten så vi kunde inte duscha. Jag gick och klädde på mig och käkade frulle. Efter det så sa jag åt mamma att jag for till jonte och duschade :D Mamma ringde till pernilla och frågade om det gick bra och det gick det =)
När jag var nere hos jonte tog jag av mej jackan och gick upp till datorn för jag visste att han var där =) Han sa att jag och han skulle fara till Gunnel och Jerry å duscha för dom var i Kronogård och att dom inte hade nå varmvatten hemma :P så vi gick till det tomma huset och jag duschade för han hade ju redan duschat såe :( Haha ;D Vi gick hem till jonte igen och där fixade jag till mej =) vi gick på chell och köpte pk sen spelade vi Buzz ;P Det var as kuul ju ^^) Sen kom min familj dit och malin johanssons familj också så vi var typ 15 där =) Vi åt och pratade och de vuxna tog fram sina alkoholhaltiga drickor och började dricka :D Då klockan var typ 9 började jag, jonte, mamma, lars, pernilla, malin, anders och marie spela ett spel som hette rappa raja ;> Vi Spelade i lag och ladgen blev så här

Lag Svart : Jonte och Emelie.
Lag Röd: Mamma och Malin.
Lag Gul: Marie och Anders.
Lag Blå: Pernilla och Lars.
 
Vi spelade gode taget och gissa vilket lag som vann ? ....... Jooo MITT <3 Haha dom andra fick pisk =)

KLockan tolv stod vi ute och skålade medans vi så på fyrverkerier ;> Anders och marie hade några raketer som dom smällde och vi andra stod typ 8 meter bort och tittade på =) En raket hade gått sönder då den gjordes. Den steg ungefär 4 meter MAX, där den sprängdes och alla blev träffade av den men ingen gjorde illa sig som tur var , Fast jag är typ smällrädd nu :S Det var inte så trevligt . Jaja kvällen var ju ändå lyckad förutom det sista med raketen .


 
Ps. Jag har fortfarande ont i ryggen och det ha ändå gått fyra dagar nu så jag tror jag måste fara och kolla upp den :( Inte bra =O Jaja HA det bra alla ! PössPöss

/ Eemeeeeliiiiieeee<3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!