Ont i RYGGEN!

Jag var i Kåbdalis i Söndags med Emil L och Jonte =) Vi åkte typ hela tiden och de gånger vi gick in var det för att nån skulle på toa eller dricka eller nåt sånt :] Jonte och Emil började raila och tyckte att det var as kul och jag sa då bara att dom var gode efter med det :P hehe :] I Bb ( Barnbacken) finns det två korta trä railar efter varandra, jag skulle åka tvärsöver altså jag skulle dra en 90 =) Jomen självklart landade jag på ryggen och gled av den och låg och kröjmade as länge :S Det gjorde då bara inte LITE ont ! :´( Efter ett tag fortsatte jag att åka men min ramsneda rygg =)  Jaja på kvällen for jag och sov hos jonte :) Det var Coosy För ingen var hemma Hehe ^^,



Ha det bääst! / Eeemmeeliiiieee <3 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!