Shopping med mamma <3

I Tisdags var jag i Luleå med mammsi <3 Vi for först in till Mottsund och köpte en skoter matt till ny skotern :] Nä vi var i Luleå gick vi först in på stadium där jag  köpte nå googles, Dom är svarta med stora vit röda prickar på. Jag köpte som för att jag inte hade några + att det var på rea, Dom kostade då bara 749, 90:- ORD priset var 1150. Jaja efter det gick vi på shopping där jag köpte en lila tjock tröja eller sja köpte och köpte :D jag fick den av mammsi . Den är inte så fin men den är grymt sköön :P Efter det så gick vi och fikade lite =) Sen kollade vi på massa andra affärer men jag köpte då inget . Jag gick upp på hardwear och kollade på en jacka, t.shirt och en shaal typ =) fast det blidde bara shalen.
Sen kommer jag inte i håg
vad vi gjorde =) Hmm.... JUSSTE! Jag gick in på JC där jag köpte en Kill T-shirt åt mig själv då förståss haha . Det var en Diesel tröja som var hel vit med nå färjglada mönster mitt på tröjan =) Sen For vi till Älvsbyn då jag gick på mim medans mamma var på konsum och handlade nyårs maten :P Jag köpte en grå tunika =) Efter att jag varit på mim gick jag till mamma som stod och plockade massa frukt :} Jag hjälpte henne att handla sen åkte vi hemmåt =) När vi var hemma kom Jonte till mej och vi såg på kung fu panda för mamma hade hyrt den =) Nu har jag då inge mer att berätta =)

Ha det braa ! PössPöss / Eemeliiiieeee <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!