Skola :[

Åhh . . Inte sugen på skolan men är ju tvungen som alla andra små barn . .
Idag vaknade jag kring kvart i 7 hos rebecka ^^, Jag gick direkt på tossi och sminkade mig, ( tuvär så hade jag ingen platt tång med mig så mitt gåt såg ut som skiit ) . Efter det gick vi och åt frulle , och det blidde då Oboy där också ++, halv åtta gick vi till bussen och satt där å drygade i ett halvår kändes det som . Väl på skolan så höll jag då på somna : [
Det var sviiin kallt hela dagen och jag frös som en liten polack hela tiden. Alla lektioner var helt normala långa och dryyga . Då jag kom hem tog jag lite flingor och satte mig framför tv:n :]  Den enda kanalen jag såg på var MTV <3 Det var nog det bästa med hela dagen =) jaja nu ska jag inte klaga :} hehe Ha det bra PÖSSPÖSS <3



/ Eeeemeeliiiiiee<3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


terese

jag måste ju dock erkänna att jag tycker att det är skönt att komma in i nå rutiner igen (A) hehe. saknar dej biiatch <33





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!