lite av varje . (:

I söndags for jag, Magnus, mamma och emil och lämnade Pi i Arjeplog. ÄNTLIGEN !  Det var ganska drygt på vägen dit, men ännu drygare på vägen hem för då for vi förbi Peter och Sölvi. Vi satt typ där och drack loka, medans jag längtade hem för att kunna ligga ute i solen och bada eller nå. I går började jag dagen med att följa mamma och emil till älven för att bada ): Var himla mkt brämsar och vattnet var kallt. På vägen hem ringde älsklingen och sa att jag skulle komma till Emil bergman och bada ist :D Cyklade dit på en gång jag gick inte ens en enda gång i någon backe :O Haha gode coolt va ? ( för att vara jag alltså ). Väl uppe hos Emil så badade vi gode taget innan vi lade oss på studsmattan för att torka hehe (: Då vi legat ett tag och bara drygat kom Markus hem så då spelade dom ruggby :( inte så värst intresant men men .. (: Då jag lessnade på att bara vara sämst så bestämde jag mig för att cykla hem och sola :D Då jag äntligen kommit hem gjorde jag is kall saft och gick ut och satte mig i en stol och tänkte sitta där VÄLDIGT länge men icke fick man det för då kom mammas storebror och hela paketet så då skulle man ju sitta INNE och vara trevlig :( Ajja. Det blev då i alf bättre på kvällen för då for jag, Johanna och Alexandra ner till älven för att bada fast det var bara jag och Johanna som badade men skit samma det var då ialf nå grymt äckliga polacker där som stod och stirradepå oss hur jävla länge som helst !! Vi väntade på att dom skulle fara men det tog då himla lång tid. Då alla farit så gick alle på bilisten. Medans hon var där så hann jag och Johanna ha mudrace hahaha! grymt kul innan vi upptäckte att en polack jävel står uppe på kullen och typ filmar oss :O Jävla idiot säger jag då bara !! Hur som haver så kom i alf Norm och räddade oss hehe! nä inte riktigt men typ i alf (: På kvällen sov johanna hos mig i 2:an :D vi såg en film som heter sweet home alabama och jag tyckte då att den var grymt bra ! Efter filmen så pratade vi om allt och inget innan vi somnade :D
P.S Älskar dej Jonathan !!

Ha det bra !
/ Emelie ♥



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!