Äntligen på bättrings vägen.

I dag vaknade jag som vanligt kring 11 nånting =) Jag gick ner och åt lite special K flingor till frulle =) Jag känner faktiskt att jag är på bättrings vägen nu och att jag inte behöver ligga nerbäddad i min säng till dagens slut :D Jag har till och med hjälpt mammsen att städa lite och rensat min garderob som var full av massa kläder som jag slutat använda. Jusste, jag har letat Simba och Zorro i skogen :( ( Dom sprang efter några tranor som satt på åkern) .
Sja får vell hoppas att jag är pigg nog att fara till skolan i morgon, känns som om jag har missat en massa saker nu en vecka innan vi får sommarlov :[ Hursomhelst så får jag vell lov att ta igen det, så mkt borde det inte vara hehe =) jag tror jag kan fixa det ^^;

Ha det bra ! / Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!