Fotbollsturnering ^^

I dag vaknade jag 20 i 8 :O Jag hade då ändå inget att göra på morgonen för jag packade ju folttbolls skor och shorts m.m i går så det var klart ! :D Väl på skolan så började jag med att gå och byta om till gympakläderna sen gick mitt lag och städade i kulturhuset sedan gårdagens musikal . Kring 9 så var det klart och vi gick upp på skogsmon för att spela våran första match :( Det var grymt särt för vi hade sveriges sämsta backar och ingen gjorde ngt . . Andra matchen jag spelade blev jag trampad på hälsenan så jag fick svin helvetes ONT! jaja jag stod då i alla far kvar på plan =) Det blev lika ( 3-3) för att en viss person inte kan stå målvakt, haha grymt lejt t,o,m jag kan stå bättre =) jaja jag hoppade över tredje matchen för att jag hade så ont men stod som linjedomare i sista matchen innan lunchen . . Jag orkade inte stanna och se final matchen så jag for hem ist =) Mkt bättre än att vara där nere =) Jaja nu har jag inget mer att skriva . .

Ha det bra !
/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!