God morgon :)

God morgon allihopa! Jag tänkte bara skriva lite om vad  jag har tänkt köpa på lördag ! :D

1) ett par slitna jeans från gina.
2) 2-3 bikinisar från H&M.
3) Linnen och och nån t-shirt från gina.
4) Solglajjer från H&M eller Åhlens.
5) trosor från gina.
6) 2 st bh:ar från H&M.
7) en kofta från Cubus.
8) harembyxa från Cubus.
9) smink och hudvård / nagellack.
10) jeans shorts från Cubus.
11) En vanlig tröja.
12) skor från dinsko eller skopunkten. 
+ att jag lär hitta mkt mer som jag vill ha :) hehe.
Tror dessutom att jag ska göra hål i naveln igen :) Det har faktiskt läkt himla bra så det borde gå =D

Puss ciao!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Terese

har du vunnit på lotto eller? ;)





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!