Jase . :)

I dag var jag på skolan TJOHO! :D första dagen på länge. Hursomhaver så var det en grymt skön skoldag =) det var fint väder och på förmiddagen då jag hade hk-teori gick vi ner till älven och mådde gott ett tag :D
På elevernas val timmen gick jag och alle från bilden för att "rita" ute hehe^^, Vi satt i alla fall på bron utanför fiket och då vi fick lite att göra sprang vi till niornas klassrum och kasstade in en kotte HAHAHA! eller i alla fall jag :D sen kutade vi gärnet till baksidan av skolan hahaha fyfan vad kul alltså =D Vi trodde att det var Jonte,Markusoch nizze som redigerade filmen där så vi tänkte vara lite jävliga ^^, Då jag kom hem var jag med älsklingen <3 Gullig som vanligt =) Efter ett tag for vi och hämtade alle & for för att handla med mammsen =) Det var ett rent helvete eftersom jag var sur som ett as på grund av massa saker =( haha . . Då vi var klara på ICA Raketen Vidsel for vi på bilisten och köpte mjukglass <3 gott som fan .
Kring halv 5 började vi gå hemmåt och på vägen hände det en massa roliga saker =) Bredvid kyrkan råkade jag tappa alla små ballar på vägen :( ( Ostballar = Ostbollar ) ^^, sja ioförsig så hände det inte så mkt annat häftigt vi var bara lejda som vanligt :D Då jag var hemma så åt jag kassler och makaroner med sallad och Aioli :P mumma ! Efter maten så gick jag upp för att skriva lite men gick och mötte älsklingen ist :P Nu ska vi hitta på något med någon :P

Ha det bra ! / Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johannaa

haha tack :) själv tycker jag att dom ser skabbiga ut ;)

2009-06-06 | 15:24:59
http://johannaaalundberg.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!