Morgondagen blir bättre :)

I dag har jag typ varit hemma och klippt gräs & hjälpt mamma att plantera sallad m.m i sin nya "trädgård". Jusste har varit i Harads och hämtat en grillstad och nå bänkar :P Pratade med älsklingen nyss och blev bara förbannad . . jag HATAR då du är i Pite . .! Hur som haver så blir morgon dagen  100 % bättre. Dels att vi hämtar Pi Fuxen I Arvidsjaur och att Jonte kommer hem så jag får vara med han någon gång . Jag är så glad att allt är klart och att det funkar, hagen tog tre kvällar att bygga så ni förstår nog att jag är gode nöjd:D På tal om något annat så ska jag fösröka fixa bloggen ikv så att den blir klar någon gång :P

Ha det bra / Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!