Piteå och Älvsbyn imorgon =)

I morgon ska jag och älsklingen ( förhoppningsvis ) fara till Pite och hjälpa mammsen och Johan att städa ut läggan :D Eller njaa kanske gå ner och köpa en mjukglass på statoil :D Jaja efter att vi har städat ur lägenheten så far vi till Älvsbyn Då jag ska hämta min älskade mopeeed. Från Kent Isaksson ska jag och jonte köra till stallet där jag ska rida en privatlektion för Elisabeth Arling :D Kul Kul =) Får vell se om älsklingen överlever ( höll på att kväva sig själv förra gången han såg mig hoppa ) haha :D Då allt är klart där byter jag om och kör till Vidsel :( Härligt ens NOOT. . Jaja det lär vell gå bra än då men kommer få syk om det ska regna :D

Ha det bra !
/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!