Shoppingen =)

Hejsan hoppsan ! :D Tänkte bara berätta lite om shoppingen i fredags =)
Jag vaknade kring halv 9 och sprang dirr in i duschen =) Då jag var klar var mammsen sur för att jag hade duschat för länge men vadå ? det är ju skönt :P Hur som hellst så hann jag äta en banan innan vi for =) Vi var i Luleå kring halv 11 eller något sånt. VI for i alla fall på Granngården innan vi for in i Centrum och köpte allt vi behöver till hagen :) Då vi kom in till Centrum började vi med att ta ut pengar ^^, Efter att ha blivit några hundralappar rikare så gick vi på H&M där jag köpte 3 bikinisar ett halterneck linne och solglajjer <3 Mamma köpte ett par badshorts till Emil och några sandaler. Då vi var klara på H&M gick vi ner på Scorett och dom hade jätte fina skor men inget jag hade tänkt ha på mig på examen :[ Då vi sökt skor på en massa affärer blev vi less och gick å käkade på max ist :D HAHA! Jag tog ett frisco mål :( kännde direkt att jag verkligen inte gillar hamburgare men åt i alla fall för att mamma ville ha sälskap :] Efter den äckliga maten gick jag på Gina och hittade mina jeans jag drömt om men det blev inget köp för dom var inte så fina på baksidan:[ jaja får vell fara på Mim och köpa några ist. Sedan gick vi till smedjan där jag köpte strumpbyxor på lindex fast då jag kom hem insåg jag att dom var för ljusa. haha FAAAAN! Sen tror jag att vi gick på Dinsko och testade massa skor hehe jag träffade ju Sannsi också =) Efter mkt givande och tagande hittade jag äntligen skor!!! hehe. Jag köpte även harembyxor från Cubus och en kofta på vero moda. Våran parkeringstid var slut klockan tio i 3 så vi sprang tbx och betalade lite till för jag ville hinna pierca naveln. Väl inne på strand sökte jag solgården och då jag väl hittade den så var det ingen där förutom jag så jag piercade naveln direkt :D:D:D Okey jag sa till mej själv efter att jag gjort det att det var den andra och SISTA gången jag gör det här . Jag kan ju faktiskt berätta varför också ^^ Eftersom ärrvävnaden var så hårt i det undre hålet så var det svårare att trycka igenom och då det väl var ett hål så blödde det helvetes mkt för MKT. Puhh! Då jag gick tillbaks till mamma var jag helt jävla tårögd :( hehe fyfan vad lejt :P Men men så ska det vara ^^, På väg tbx till Vidsel for vi om i Älvsbyn för jag skulle titta på jeans men då hade de stänkt klockan 3 OTUR! jaja vi handlade lite mat på konsum . Då vi packade in varorna i bilen ringde johan från pite och sa att han hade missat bussen så då for vi och hämtade honom :( DRYYGT! hehe men men . Han hade vell kul i alf han körde hela vägen hem från Pite :S haha, nä det gick faktiskt bra =) Men då vi ÄNTLIGEN var hemma beställde vi pizza och åt, det var grymt gott =) Sen tror jag att jag gick å lade mej för klockan var ju ändå 9 typ =) Haha .

Ha det bra ! / Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!