Städning på skolan =(

I dag var då den drygaste dagen på länge. Vi hade städdag på skolan och jag, Sanna och Dennis städade hela kemi salen och no salen . . eller sjaa jag och Sanna gjorde ju det mesta =) Jag och Sanna började att städa i kemi salen, då vi städat alla bord, stolar, skåp, bänkar, hyllor m.m så var vi tvungna att bära ut alla bord och stolar till det äckliga rummet med massa döda fåglar och insekter :O Huvva ! Jaja då vi var klara så fick vi 35 minuters rast så det lönade ju sig =) då vi började igen så var vi tvungna att städa no salen också hmm,,, undrar varför ? JO! föratt en annan viss person ( nämner inget namn ) inte ville göra det ÅÅÅHHH! Jag och sanna gjorde no salen med :( Dryygt. . men men nu då man har gjort det så känner man sig gode duktig ändå =) Efter lunchen såg vi film hela eftermiddagen =) sov typ, men ändå =) Nu har jag inget mer att skriva =) PussTJO!

/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johannaa (:

Tack :) och tack för att du kom ihåg min födelsedag fast jag inte riktigt kom ihåg din :P haha.

2009-06-09 | 19:37:37
http://johannaaalundberg.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!