Längtar till fjällen <3

Jag har inte längtat så här mkt efter något på flera månader ! Äntligen ska man få göra något, annars sitter man ju då bara hemma och möglar framför en jävla tv:( På söndag far jag till fjällen med min älskade jonathan <3 Fan vad kul vi kommer att ha :D Mona har tillåmed beviljat min ledighet och det e ju en fördel :P Vi ska vara där med hanns familj och nå annat folk som jag inte känner :P På onsdag ska jag i alla fall fara till mamma i älvsbyn för att köpa massa godis till alla :D Ska köpa nå påskägg också kom jag på :) Hur som haver (bäver) ska vi vara där veckan före påsklovet, alltså vecka 15:D
Det blir ju som ett långt påsklov för mej då hehe :) Jag har faktiskt ingen aning om vad vi ska göra där, men det blir vell att köra massa skoter och fiska eller nåt :P Jag ska då i alla fall åka snowboard med Jennifer :D och kanske lite med jonathan :) hehe :D

 


Ha det bäst Sötnowsar och förlåt för att jag inte har skrivit på länge ! / Emmmeeeliiiiieee ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Terese

DU ÄR UTMANAD! ;)





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!