Boden .

I dag vaknade jag halv 8 :D Lite sovmorgon i alf :) Skolan var gryymt dryg asså .. :( Jag hade feber sen gårdagen men tänkte fan inte sitta hemma för det, ( känns som om jag ska göra en liten slutspurt innan sommarlovet). Så jag gick på skolan som vanligt bara för ett no:prov som var helt jävla fuckedupp! Jaja, efter skolan så gick jag hem tog tempen och den var fortfarande på 38.6 :( Jag tog en ipren och blandade den med panodil och lite vatten :D Kring halv 3 kom magnus in och väkte mig, haha hade visst somnat :D Vi satte hos i bilen, hämtade Emil, köpte blöjor och massa godis sen for vi till Boden:)
Vi satt ute allihopen och myste i solen. Till middag blidde det grillat med potatisgratäng och en jätte god sallad <3 Mumma alltså! På kvällen var jag, Magnus och linda ute och gick med Emil . Grymt skönt väder faktiskt =) Kring 21.30 gick jag och läste min underbart braiga bok som dessvärre tog slut :( men den var helvetes bra ! Älsklingen hann trycka
in ett samtal där någon gång också hehe :D . Jag vaknade av att Magnus och Rune drog ut spikar och takplåtar från taket typ kring 07.54 tror jag :O ( Dom ska höja taket ) ! jag tog en jätte god hälsomacka med gurka och ost på innan jag satte mej ute på altanen i den strålande solen och drack nypressad apelsin juice :D Efter några timmar i solen gick jag in och sydde på min klänning :( jobbit som fan ju :( klockan halv 5 var jag då i alf klar med den eller nästan i alf ( ska bara folla den längst ner) :D Då vi var klara och hade packat i hop allt som vi släpat dit så for vi till Erik och Malin och hämtade hag stolparna till poan :P Då vi lastat allt på släpet for vi till stan och tog en pizza på Rhodos ! :D Hela vägen hem var grymt härlig nog för att jag sov halva men ändå :D Då jag kom hem sov jag ett tag på soffan innan jag gick upp å satte mig vid datorn :D





Saknar dej Jonathan ! lägntar tills du kommer hem till mig . ♥

Ha det bra ! / Emelie <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!