Dryg dag :[

Idag kom jag till skolan med lite ont i knäna. På syslöjden så fortsatte jag med fodret till klänningen och började skissa "korsetten" som ska vara till :D Medans jag höll på och nåla i fodret så fick jag jätte ont i handlederna :O
På rasten efter slöjden gick jag till Mona och då sa hon att jag borde gå hem eftersom jag hade så ont . Jag blev inte ledsen precis ( ju färre skoldagar destu bättre ) :] Markus "Bagger" och Jonathan följde mej en bit hem och det uppskattar jag verkligen ! TACK TACK ! Det första jag gjorde då jag kom hem var att ta in våra söta hundar Simba & Zorro :D Jag gav dem lite vatten och sen satte jag mig vid datorn :P Jag kollade på lite bikinisar som jag vill ha :P jag har redan beställt två men det kan ändå alldrig bli för mycket av det goda RIGHT? Efter 6 timmars datanördande gick jag ner och såg på tv ist :D haha jag är som en liten tönt, BUT I LIKE IT ! Tihi :] Kring 5 så kom Magnus och Emil hem så då for vi och beställde pizza för ingen av oss årkade laga middag :D Jusste jag höll på att glömma att jag laddade ner musik under tiden jag var på datorn också :P
På tal om något annat så höll Jonathan på att skrämma skiten ur mig via msn idag:O
Han sa typ - Shiet jag har fått ett hål i benet !
och jag ba - vad fan säger du ? vad har du gjort ?
- jag ramlade.
- men ojj! hur stort är det ?
- Drygt 2 centimeter!
- Men far till sjukan förfan!
-Vi ska, mamma ringde till sunderbyn och vi ska dit på ett litet tag. Hon trodde att en större blodåder hade gått sönder.
- Men SHIIIET! jag börjar ju bli orolig!
- Jag måste kanske operera knät då!
- Om du vill så kan jag följa och hålla dig i handen om det gör väldigt ont.
- HAHAHAHAHA jag skojjade bara !
Jag blev seriöst svin rädd och hade tänkt ringa till mamma och säga att jag skulle till sunderbyn för att han hade gjort illa sig ! :D
Hehe lite små kul nu i efterhand ;D

Ha det bra / emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


alexandra

jag saknar dej också <333333333333333

2009-05-13 | 19:38:03




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!