Härligt :]

I dag vaknade jag upp bredvid min söötnos <3 Vi låg ett ganska bra tag i sängen och bara myste innan vi bestämde oss för att stiga upp :]


Då vi klätt på oss gick vi ner och såg tv med lars och Emmy hehe såg nå himla skit om Estland :D
Ett tag senare for jag hem och tog det lugnt ett tag, var typ ute i solen och busade med hundarna.
Efter ett litet tag frågade Johanna om jag ville följa och spela volleyball i badviken :] och det var ju klart jag ville :D
Efter typ 20 minuter var vi i badviken med Alexandra, Sanna, Therese, Timmy och älsklingen <3 Det var faktiskt grymt roligt :P Även om mitt lag loosade :] Sen hoppade Tess,alle och timmy i älven :S Det var ju SHITA kallt :O Men men dom är ju som dom blev :D hehe skojja :) När dom badat så gick alla förutom jag och älsklingen till shell . Medans dom var borta så solade vi lite i sanden, eller sja vi solade vell inte hela tiden :] han ju göra massa andra saker också :Dhehe .
Det tog typ över 15 minuter innan alla kom tbx så vi for upp till shell och där satt dom haha :D Jag han köpa en twister glass innan vi rullade ner igen :P
Då vi var vid badviken igen så spelade vi lite till ( Väldigt lejt =). Det var ju varmt som satan så älsklingen, jag och alle badade lite snabbt :) Jag trodde seriöst att jag skulle förfrysa skrollan där ett tag :O hehe =)
Jag soltorkade rumpan, bill å bull och skrollan lite snabbt i solen innan jag for hem och bytte om till något torrare :P Jag låg ute och solade ett tag innan jag for till alle där älsklingen,johanna och sanna var :) Det var synd att jag inte han vara nå länge för jag var tvungen hem och äta typ direkt :( Efter jag ätit bar jag ner smutts tvätten och bäddade rent i sängen. Jag gick ut en liten snabbis med Emil för att vara lite snäll innan jag kom på att jag ville fara på shell (igen) .
I backen så mötte jag en trevlig liten pojke som är söötare än alla på denna jord ! Som jag kallar föööööör . . ÄLSKLINGEN! haha ! :] Han ville ha skjutts hem så jag for ner och hämtade en hjälm åt honom, for upp och for ner igen :D Erkänn att jag var gode snäll ! :) Väl på shell så köpte jag två PK och en påse med Kina puffar :D
Då jag for hem igen var jag ute lite till sen gick jag in och skrev lite :P

Hoppas ni hade en supertrevlig dag ute i solen !
/ Emelie♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!