Hoppningen :D

I dag vaknade jag ganska tidigt :P Kring 10 gick jag ut till Magnus, mamma och Emil som höll på att städa i TVÅAN :D
Efter det gick jag raka vägen in i duschen :] Kring halv 12 satte vi oss på bron och jag käkade frulle medans dom andra åt lunch :D hehe . Då allt var uppätet gick jag ut och började mäta vars hagen skulle gå :] Kollade även hur det såg ut i skjulet där Pi ska stå om några dagar ♥
Efter allt det bytte jag om till något mindre smickrande :P Då klockan var 13.30 For jag, mamma och Emil å hämtade Älsklingen som ville följa och se då jag tävlade, eller "ville" blev tvingad hehe :D Väl på stallet gick vi ut i hagen och hämtade SÖT pollen som var lerigare än nån gån förut :( I alf så borstade vi henne  TSM gode taget innan hon blev ren, å då vi tyckte att hon var ren var hon fortfarande skitig hehe ajja :D Klockan 15.25 gick jag ut till paddocken och satte i gång vacker poan  Ida Danzia <3 Hon var piggare och busigare än vanligt och var helvetes jobbig att samla in :( Hursomhelst så gick det då bra med framhoppningen :D klockan 16.18 var det min tur att hoppa banan :D jag red en FELFRI  runda på tiden 23s och 16 hundradelar :P Mohahaha känn er ägda ! :P Då det var klart fick jag en rosett och aplåder. Väl i stallet igen borstade jag av en duktig, söt men svettig poa :P Då allt var klart med " Zia" fick jag en funktionärs uppgift =) ( tidtagare för de andra deltagarna ) . Klockan 18.47 satt vi äntligen i bilen på väg hem <3 Jag är stolt över mej själv men ändå iriterad över att jag inte var med i clearround 0,90 också :( Men men nästa gång så  =) Väl hemma hoppade jag i duschen igen och sen gick ner och åt en god köttgryta som magnus hade gjort medans vi var borta :P
Hoppas ni hade en bra dag =)! Här kommer lite bilder från dagen !














/ Emelie Lundgren världens lyckligaste! ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johannaa (:

Va kul ! :D Jag längtar typ tills du får hästen :D

2009-05-24 | 22:24:57
http://johannaaalundberg.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!