Mys kväll :]

I går ( Onsdag ) körde jag ner till älsklingen för att ha en lugn och sköön kväll med honom =) Vi klädde av oss och började se en film som heter The day the earth stod still. Den var inte alls så bra som jag trodde att den skulle vara =) Men men . .
Vi fortsatte kvällen med att ligga och prata om allt möjligt :D Jusst därför kommer jag inte ihåg om vad vi pratade om :P Det är det som är så skönt med Jonathan Forsberg, man kan prata om precis allt och han lyssnar! :D Vi somnade ganska tidigt och det var GRYYMT skönt att sova ! :] Morgonen var tyvär inte lika rolig :( Jag säger inte vad men det var inte kul i alf :P
Kring halv 10 klädde vi på oss och gick ner till Lars och Emmy =) Jonathan och Emmy lekte med nå halloween masker i köket :D hehe ganska roligt att titta på :] Efter det så satte vi oss framför tv:n och såg hur som gjorde silke av spindelnät .O
Ca 20 min efter det så ringde mammsen och ville att jag skulle komma hem och hjälpa henne att städa ur TVÅAN :D
Så jag gav Älsklingen en hejdå Puss körde hem :D

Älskar dej Jonathan F ! ♥
/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!