Äntligen hemma !!

Fy fan vad skönt att äntligen vara hemma ! :D Veckan på F21 blev inte så lyckad som jag hoppades på :(
Gjorde illa knät och kunde därför inte vara med på allt som de andra fick göra :( låg för det mesta inne i kassern och vilade :( Dessutom fick jag feber på torsdagen :( Jag bestämde mig i alla fall för att fara på avslutnings middagen.
jag han äta middag och lite glass innan jag var tvungen att fara till baks, mådde så jävla dåligt att jag inte kunde stanna :( Väl "hemma" bredde Nina om mig med TRE filtar och matade mig med jävla vatten haha :D!! Efter det så somnade jag och jag sov och sov och sov.. ZzzZzz! Då vi väcktes på morgonen var klockan 05.48 !! Vi hade en kvart på oss att bädda, klä på oss och plocka undan allt ! :O Då kvarten var slut var det uppställning utanför :( Sviniit jävla kallt :( Hursomhaver så gick vi till matsalen där det blev att fylla i ett papper om hur vi tyckte att det hade varit + lite fil och flingor, ett glas juice och två mackor med ägg på =) Mumms! Då alla ätit och var tillbaka i Kassern så packade vi i hop våran militära utrustning och lämnade tillbaks det på förådet ..klockan tio fick vi äntligen fara därifrån . Alla följdes till vakten där jag och Nina sen hoppade in i bilen :P ( Ninas mamma hämtade oss) Det kändes helt underbart att vara utanför grindarna och sitta i en helt vanlig person bil ! :D Vi for om på storheden där vi stannade på djurmagazinet :P Jag köpte lösgodis åt älsklings vovven SIMBA! kostade bara 7,90 kr hg :O Efter djurmagazinet gick vi in på Ö&B och köpte en film och P-a, Annelie och Christina köpte massa annat :P Sedan satte vi oss i bilen och körde till MAX ! :P Jag åt ett stort pommes mål med lökringar :P Mumms ! Tack för att ni bjöd på maten !
Då alla var mätta och belåtna blev det lite Jula, Rusta och Ica MAXI! :P Nina köpte skor :) Niice !
Då allt var klarrt å betarrt satte vi oss i bilen ännu en gång, men denna gången blev det hemresa :D Vilken lycka ! Jag sov hela vägen hem och det var jätte skööönt :P Då jag väl anlände till brännmark var det Simba jag sprang till det första jag gjorde :P Har saknat honom så himla mkt !! Efter att jag hälsat och gett han lite godis så lade jag mig framför tv:n och tog det lungt :D Skööönt ! Jusste ! jag drack ett stort glas med OBOY :D!!

Hoppas du har haft en jättebra födelsedag Alexandra! Synd att jag inte kunde komma i går då jag fortfarande har feber, men vi kan hitta på något du och jag någon gång :P ( då jag är frisk ) LÖV DÄ! <3

/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!