eryt btfghfgh ..

Det är synd att det alltid ska sluta som det gör ..
Det här är sista gången jag förlåter dig och jag hoppas du tar in det jag säger för du får ingen mer chans att strula till det nu .. Du vet att jag älskar dig otroligt jävla mycket men att det blir grymt jobbigt då det blir så här.
hursomhellst så är jag otroligt tacksam för att du "kanske" tar in det jag säger nu och att det förhoppningsvis lönar sig till slut.


Hoppas verkligen att det inte blir någor mer tjorv för jag årkar verkligen inte. Förlåt för att jag bara skriver om tråkiga saker .. det var inte meningen då jag började men det blev bara som jag tänkte .. fast nerskrivet . Ajja ska försöka att vara på lite bättre humör nu ^^ trallalalala, tjollahoppatjollahej! trallalalalejj. hmm .. det går inte så bra men jag tror det är för att jag inte träffat dig på jätte länge och att jag saknar dig så otroligt jävla mycket .. det är faktiskt inte meningen att vi ska vara i från varandra så här länge känns det som . =( Hoppas du saknar mig åtminstonde hälfen så mycket som jag saknar dig <3 Älskar dig guld klimpen min !
/ Emelie ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!