Grans! <3

Var på öppethus i går på Grans naturbruksskola i Öjebyn :P Det är typ världens bästa skola :D Jag blev helt kär direkt jag klev ut ur bilen ;P Alla är så himla trevliga och glada och anläggningen är jätte fin =) Var och kollade på elevhemmen också och dem var små men mysiga =) det fanns fik, tv och det bästa av allt är att skolan är öppet till 21.30 varje dag =) alltså kan man fara dit och ta igen massa saker om man har varit borta eller missat något ;P
Hursomhaver så har jag tänkt gå Hund om jag börjar på grans ;P Det betyder att jag tar med mig hundarna dit :D För man får ha egen hund på boendet och på lektioner m.m Tänk så himla lätt att räkna matte då världens bästa kompis sitter bredvid och räcker ut tungan åt en <3 haha fy fan vilken lycka ! Hoppas alla ni andra 94:er där ute hittar ett bra gymnasium =)
/ Emelie ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna :)

Va kul att du har hittat ett bra gymnasium och jag måste säga att jag verkligen tror att du kommer trivas där :) Synd att de inte blir luleå ;) hehe

2009-11-24 | 09:50:59
http://johannaaalundberg.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!