Inte skrivit på länge :(

förlåt för att jag inte skrivit på jätte länge .. har haft fullt upp med att jobba :( ( Jag har praktik på Bodens måleri )
:P Jag har inte gjort mycket de första dagarna av veckan :( första dagarna " måndag & Tisdag " fick jag bara sitta på ett kontor och skära ut schabloner :( Igår och idag har jag fått vara med en som heter Jim :) Vi for till en lägenhet där vi skulle ta ner ALLA tapeter och sen spackla, måla och tapetsera upp nya tapeter :) Hursomhaver så är det mycket jobb och vi har bara hunnit få ner tapeterna ännu =) på tal om något annat så klippte jag mig i går och jag blev väldikt, väldigt missnöjd :( Jag ville bara toppa och korta luggen lite ... det slutade med att jag gick därifrån med en jävla raklugg som är skiitful och 7 centimeter kortare hår :( Ajja får vell komma på något så att jag slpper luggen :( Grymt skönt är det då i alla fall att slippa pändla mellan vidsel och boden varje morgon ^^ Jag bor hos Kenneth och Kerstin :D grymt niice ! I dag efter "jobbet" sprang jag hem och hoppade in i duschen ^^, hade damm i HELA håret, halsen och näsan :( Ajja det blev en riktigt snabb dusch i alla fall, var tvungen skynda mig för jag och Kerstin skulle ut på stan och köpa en jacka åt mig =) en varm, lång och grymt sköön jacka blev det =) Eller den är bara på öppet köp tills mamma får se och säga vad hon tyker :) Den är inte den vackraste men däremot den sköööönaste jackan jag provat och jag "köpte" den för bara 1000:- på Berlins=)
Hoppas ni har haft en riktigt trevlig vecka !! =)
Ha det !
/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


johanna

Klippte du dig hos uffe eller ? ;) haha

2009-11-05 | 20:42:21
http://johannaaalundberg.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!