Roligt vaccin..

hej alla friska och glada!
Tänkte bara berätta att jag är skiit sur på det där jävla vaccinet mot svin influensan.. Jusst nu ligger jag hemma och är sjuk tack vare det, och kanske ligger jag hemma i morgon också då det är Öppet hus på Grans och Strömbacka :( Det var grymt skumt .. För jag mådde jätte bra dagen jag tog det alltså i Onsdags, jag hade inte ens ont i armen, jag mådde bara lite illa och sen var det inget mer med det. Jag mådde bra efter skolan och på kvällen men mitt i natten började jag svettas som en gnu men frös gryymt mycket samtidigt :O Jag vaknade flera gånger och vände och vred på mig men direkt jag gjorde det så kändes det som om någon stappade knivar i armen på mig .. Jag lyckades i alla fall somna om mellan 4 och 7 på morgonen då väckaren ringde, Jag vaknade och satte mig upp och jag kände bara ett stort dunkande i huvudet. Jag ställde mig upp försiktigt och gick ned för trappan för att hämta tempen .. Då jag kollade på vad den visade så blev jag lite smått chockad :O  Jag hämtade mamma och hon sa att jag skulle gå och lägga mig igen, så visst gjorde jag det .. Jag sov och sov och sov och tills jag inte kände att jag kunde sova mer så sov jag lite till ! Då jag väl vaknade gick jag ner tog en banan och lade mig framför tv:n i stället. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer av gårdagen annat än att jag sov och mådde riktigt, riktigt illa den natten :( I morse då jag vaknade hade jag ont i hela kroppen och det kändes som om jag satt fast då jag försökte röra mig . Som ni kanske fattat så var jag hemma denna vackra snöiga dag också.  Jag har bara legat och försökt att bli frisk, såg lite Clint Eastwood också:) Och jusst nu kollar jag på olika mobiler som jag ska få till julklapp :) Elelr jag ska ju inte få flera men en och för att hitta den rätta kollar jag på flera :P Det blir en Ericson i alf:D Hoppas att ni har haft en riktigt bra dag och att ni är friska och krya i övrigt !
/ Emelie ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elin

Huvva du, inge vidare dedär! Jag blev ju också sjuk av sprutan, men inte riktigt sådär mycke, får hoppas du blir frisk snart så du kan komma och hälsa på oss :)

2009-11-21 | 00:57:59
http://weeelin.blogg.se/
Rebban

Krya på dig <3

2009-11-22 | 10:42:05
http://hamtori.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!