Skönt med kallare väder :D

Gud så skönt att det äntligen kommit kallare väder ! Är så ledd på allt regn och slask. Nu borde det egentligen vara en halvmeters plogkarmar och inte en jävla skridsko bana direkt utanför dörren.. Hursomhaver så har helgen varit grymt lugn och sköön. Jag har varit hemma och tränat med hundarna som har gjort STOOORA framgångar i att gå fot tillsammans och att jag bara behöver hålla kopplena i en hand utan att dom drar :D Är hur stolt som helst över mina små älsklingar :P Redten av tiden ( då jag inte tränat ) så har jag varit ute och åkt bobb men Emil =) Vi har världens isbacke bakom ladugården, från den åkte vi hela vägen ner dit skidspåret börjar vi skogen :D haha himla kul då det går så PIIIP fort :D Nu ska jag gå och ta på mig lite finare kläder :P Vi har bjudit en familj på middag och sånt :P Hoppas ni får en trevlig kväll !
/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!