3 dagar kvar !!

Hej hopp ! Tänkte bara berätta att det bara är tre dagar kvar tills jag, Nina och Rebecca far till F21 :D längntar! Hoppas man får ha med sig massa godis så kanske man överlever där ute! :D hehe .. Nina ch Rebecca kommer att åka dit med mig på söndag =) Det skulle vara samling vid vakten klockan 13 :P
Jusst nu så sitter jag på no:n och försöker komma på något mer till min inlämmnings uppgift för VG och MVG :P provet för betyget G gick i alla fall JÄTTE bra!! fick ett brett G, och eftersom det bara var ett G prov så gick det ju jätte bra :P! Har föresten kommit på att jag vill ha vans :P dom är ju så otroligt sköna och lätt på foten:P Fasst den enda nackdelen är vell att dom är så otroligt fula :d hahaha ! Men nu ska jag göra lite nytta.

Älskar dih Jonathan Forsberg <3 du är det bästa som finns !
/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!