Glömde att berätta vad jag gjorde igår :O

I går vaknade jag kvart över 7 :) Det första jag gjorde var att packa en massa badkläder och grejer :)
Åkte buss till skolan för att det hade snöat utav helvete så jag hade inte tänkt att köra ihjäl mig :) Då jag stod och väntade på bussen kom jag på att jag hade glömt att packa ner kläder som jag skulle simma i =) Jag orkade inte springa hela vägen hem så jag betsämde mig för att hinna gå in i sporthallen innan bussen skulle gå från skolan :P Tack och lov så hann jag det och det blev en tjocktröja och mjukisbyxor :O På bussen till Älvsbyn satt jag bredvid älsklingen och vi lyssnade på musik tsm<3 Väl i Älvsbyn gick vi och bytte om det första vi gjode . Sedan hoppade vi i basängen fullt påklädd och var tvungen att simma 4 längder =) = 100 meter :P Det var rymt jobbigt =)
Efter att vi simmat 28 längder av rygg,bröst och klädim så var det lunch på älvåkra men jag for på elevfiket och åt en köttbullsmacka =) På vägen hem ville jag lyssna på lite musik och sova men det visade sig att det var slut ström :( HUHU! Väl hemma i Vidsel så hade vi rast i en kvart innan jag hade dubbel idrott :O Tror ni jag var nå tärd efter dagens slut ?? Svar : JAAAA ! Då jag kom hem åt jag två Oboymackor innan jag gick till Alexadra för att hjälpa henne att baka =) Vi bakade en efterlängntad kladdkaka och en sega chokladmuffins smet i långpanne form ;P Och det var sååååå gott ! :D
Ha det bra !
/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

vet du hur jävla god den sega chokladmuffinsen var '??? :D:D

2009-10-08 | 14:58:35




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!