Hmm, vad ska man göra nu då ?

Hej igen ! Jusst precis nu sitter jag och filosiferar på vad jag ska göra resten av kvällen :( Det enda jag vet är att det blir pizza till middag :D Mumms! Även om jag åt det för två dagar sedan men hallå, so what?? :P Det är ju gott så, eller sja jag äter ju inte pizza utan Schnitzel eller hur det då stavas, men den kommer ju från pizza bagarn så då blev det bara sådär :P haha fan vad lejt men ajja. Hoppas att älsklingen kommer hit så att jag får träffa han nå =) Men det är nog ingen risk att han gör det nu då han har så förbannat ont i sitt stackars knä :( Stackars lillgubben min <33 !! En till sak som jag vet därremot är att det bara är 18 dagar, 6 timmar, 8 minuter, och 14 sekunder kvar tills Kåbdalis öppnar !! :O LÄNGTAR !
/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johannaa (:

Jag har ätit pizza två dagar i rad ;) haha

2009-10-05 | 21:02:42
http://johannaaalundberg.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!