Kyyligt!

Hej hopp! I morse då jag vaknade och kollade på tempen var det minus 5 grader :O Huvva ^^, Men är himla glad att det är snö för det är det bästa som finns =) Hur har eran morgon varit ? 
Hursomhaver så tog jag bussen till skolan idag =) Min lilla moppedoppe får vila sig ett tag för bättan gillar inte att gå upp tidigt på mornarna för att rulla ner mitt feta arsle till skolan varje morgon så nu har jag bestämt mig för att ge henne lite vila :D hehe :P Nu på morgonen så har vi tjejer haft musik medans killarna hade hk :( Men det var ganska kul =) Jag satt och skrattade för vi såg på musikalen som bestod av berättelsen om Simba och den var så JÄVLA dålig =)  Nu sitter jag i datorsalen och drygar runt på olika bloggar =) ( Har gjort klart inlämmningen så jag får göra vad jag vill då ) Jävlit niice ! Men men ska kolla på Johannas blogg nu men skriver mer sen :D
Ha det bra !
/Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!