Komunmästerskap :O

I går ( Onsdag ) for de flesta från min klass till Ä-byn för att delta i komunmästerskapen =) Då vi kom dit så samlades vi i sporthallen och typ drygade =) Efter ett tag så blev jag less och gick och var med älsklingen gode taget, han tom träffa therese som jag inte träffat på evigheters evigheter!! Då allt drog i gång sa jag hejdå till älsklingen och vi for för att kasta kula :( Det gick grymt dåligt haha . Då det var avklarat hoppade jag höjdhopp.
Klarade 1.35 innan jag rev ut mig :( huvva ville att det skulle gå bättre men kom i alf 2:a . Resten av dagen gick ganska drygt han typ hoppa längd springa 60 m och äta bullar, haha :D Då jag kom hem for jag och sålde lite kakor, har kvar 5 st nu :/ ingen vill köpa dem men ,men. Då det var avklarat var jag med älsklingen =) på kvällen kring 10 färgade mammsen håret på mig =) TACK!

/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!