Lugn och skön helg !

Min helg har varit helt super! Lugn och skön. Helgen började med att jag och en massa kompisar for ner på ungdomsgården och såg film och hade almänt roligt :D På kvällen följde älsklingen med hem och sov <3
På lördag ( igår ) gjorde jag inte så mkt var hemma, såg tv, satt vid datorn sja sånt som man altid gör =) På kvällen efter en varm, lång dusch for jag ner till gubben min och sov =) hehe. Såg en lite små läskig film om krig och någon tysk skyttegrav som det låg en ondska över :O men natten blev ändå trygg med Jonathan vid min sida<3 Idag vaknade vi kring 10, då vi låg och drog oss gode taget =) men tillsist klädde vi på oss och gick ner för att äta frukost. Det blev rostade mackor med marmelad och ost till ett glas Oboy :D mumms! medans vi satte i oss all frukost såg vi på svanprinsessan . Haha jag såg alltid de filmerna då jag var liten :) efter det hade vi sockkrig :) hehe innan jag for hem och hade tråkigt!

Älskar dig Jonathan <3
/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!