Mysig helg !

I helgen har jag hunnit mkt och jag har haft det jätte bra ! :D shoppingen har jag ju redan berättat om så jag tar resten :P
I går vaknade jag vid 10 då Tiger kom och väckte mig :( Det första jag gjorde var att hoppa in i duschen innan jag gick ner och åt frukost . då jag var mätt i alla magarna gick jag upp och klädde på mig:) Efter ett litet tag så kom Silje med hennes familj och hälsade på :) Klockan gick fort och kring 1 så rullade jag ner mot älsklingen för att umgås lite med honom =) Vi gjorde inte så mkt, såg typ tv och mös lite. Då middagen kallade for jag hem och åt fläskfile med potatisgratäng till =) MUMMA! säger jag då bara. Efter maten packade jag i hop lite saker och var social med Elin, mamma och Linda =) ( Jag lät älsklingen vara hemma och plugga lite för sig själv innan jag for ner, han har prov i morgon ).
Då jag for ner till honom igen så hyrde vi en film "teeth" haha inte alls bra för att vara en rysare, man skrattade typ hela tiden . hehe . Vi var ett tag på bilisten och socialade med lite folk som var där :D Då vi kom tbx tror jag att vi såg tv ett tag innan vi for upp i Jennifers rum och såg fimen =) Ps, vi fick vara där !! :D
Vi tjockade jävligt mkt om jag ska vara ärlig haha, två popcorn påsar, en fredagsmix påse, två drickor och en geisha:D Då vi skulle sova somnade vi gode fort var himla trötta hehe eller jag i alf :D
Idag då vi vaknade blkev det Oboy och rostade mackor till :) jävligt gott med Oboy alltså =) Efter frullen spenderade vi mesta tiden på studsmattan =) Grymt roligt älskling !
Aja ni får ha det ska äta något nu =)

Älskar dig Jonathan Forsberg <3
/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johannaa (:

Vet du vem Leif är? ;O haha

2009-09-21 | 22:59:05
http://johannaaalundberg.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!