rolig barnvaktskväll :D

I gårkväll var jag barnvakt till min lillebror Emil medans mamma och Magnus var och såg Luleå hockey :) Konstigt nog så var det himla trevligt:D Vi for först ner till kyrkan och var i lekparken ganska länge, vi testade alla "enheter" som fanns. Då jag vart less for vi till skolan och åkte lite rutschkana, eller hur det då stavas :P Efter det bestämde jag mig för att fara hem men det vill ju inte Emil förstås, så vi raggade med moppen i Vidsel ett tag hehe :D träffade Daniel, Dennis, Sanna och Elin där :) Emil började frysa ganska mkt och då blev det äntligen till att rulla hemmåt :P
Efter att vi kommit hem blev det pyamas dags och saft drickande :D hehe.

Här kommer lite bilder :)
















En trött Emil efter en lång kväll med syrran !! :D
/ Emelie ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!