Shopping med mammsen ! :D

I dag kom den dagen jag lägntat efter i ett par veckor nu:) .Mamma väckte mig kring 8 någon gång, jag tog på mig morgonrocken och gick ner och drack te med två polarbröd till. Vi rullade mot Luleå kring 9.
Vi började med att fara till systemet på storheden =) hehe. Då allt var klart och betart for vi mot centrum där vi började med att växla pengar till p-automaten. Det andra vi gjorde var att fara in på shopping där vi for ner på gina tricot på en gång, hittade ett par SKIIIT snygga jeans som jag fick !! :D. Sedan kommer jag faktiskt inte ihåg vart vi for men det blev då kläder i alla fall. vi tog en paus på wayne´s coffé där det blidde en latte till en scones med cream cheese och marmelad :D mumma! För mamma blev det en kaffe med en jätte god macka till =)
Efter vår "långa" paus fortsatte vi att göra stan osäker med att fara på Cubus ;P hittade inget men letade inte så noga heller. tiden gick och jag samlade på mig en hel del påsar med skita fina kläder i! :D Vi gjorde en massa roliga saker men årkar inte berätta allt så ni får vell fråga då ni träffar mig ist :) TACK FÖR EN OTROLIGT ROLIG DAG MAMMA !


Nalta sliten kan man ju säga ! grymt trött .









Ha det bra !
/ Emelie ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!